Ruilen en geld terug?

Hoe werkt het voor webbestellingen?
Simpel, bij de zending zit een retourformulier met alle details. Vul dat in en stuur het met de zending mee terug of neem het mee naar de winkel als je komt ruilen/terugbrengen. Ruilen/retourneren moet binnen 7 dagen na levering per e-mail of telefonisch worden doorgegeven.

Gebruik de originele transportverpakking of zorg voor een goede omverpakking. Tape de doos stevig dicht en stuur de artikelen liefst direct, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst terug aan ons.

Let op, retourzendingen zijn voor risico en kosten van de koper. Als het factuurbedrag hoog is, dan adviseren we je hiertegen te verzekeren. Natuurlijk kan je de spullen ook zelf terugbrengen naar één van onze winkels, dat is dan misschien nog beter. Aan jou de keus!

Artikelen mogen thuis gepast worden, niet worden gedragen, alle originele labels moeten er nog aan zitten. Gebruikerssporen en/of beschadigingen kunnen ertoe leiden dat de retournering niet door ons wordt geaccepteerd. Verpakkingen dienen dan ook niet beschadigd of gescheurd te zijn.

Vanwege hygiëne voorschriften is het niet mogelijk om beauty producten of ondermode te retourneren.

Binnen 5 werkdagen na ontvangst van de geretourneerde artikelen wordt het geld teruggestort op je rekening. Wordt de complete bestelling geretourneerd dan vergoedt Art & Casey de kosten van de heenzending.

Hoe werkt het in de fysieke winkels?
Ruilen kan, binnen 14 dagen, met aangehecht prijskaartje of de doos in geval van schoenen. De bon is waarschijnlijk naar je gemaild, dus die kunnen we dan terugvinden in ons systeem. Heb je de bon niet laten mailen, neem dan je pinbon mee. Je kunt  wat anders uitzoeken of je krijgt een tegoedbon. Afgeprijsde artikelen worden niet geruild.