Bestellen, betalen en versturen


Het werkt heel eenvoudig:
  1. Voeg producten die je wilt bestellen toe aan je winkelmandje.
  2. Als je klaar bent, reken af in de beveiligde omgeving van onze betaalmodule
  3. Als je wilt, maak je voor, tijdens of na het bestellen een account aan. Dat is makkelijk en met een account geniet je bepaalde voordelen. Je kan ook zonder een account aan te maken een bestelling plaatsen door in de kassa-omgeving je gegevens handmatig in te voeren
  4. Verzendkosten binnen Nederland en België zijn niet inbegrepen in onze verkoopprijzen. Hiervoor betaal je standaard € 6,95 voor een bestelling binnen Nederland en € 8,00 voor een bestelling naar België. Voor meubels en breekbare spullen wordt gebruikt gemaakt van een bodedienst en gelden aparte tarieven. Dit wordt na de bestelling met u doorgenomen per email/telefoon 
  5. Binnen de webwinkel hebben wij twee veilige betaalmethodes, IDEAL en vooraf overmaken.
  6. Zodra het geld op onze rekening staat, wordt de order verwerkt en verstuurd. We doen ons best om binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van de betaling te versturen. Dat lukt niet altijd, maar we doen echt ons best.
  7. Als de bestelling verstuurd is, krijg je per email of sms een bericht van ons met het geplande aanlevermoment. Voor postpakketen krijg je een track & trace nummer. Bij briefpost krijg je die niet. Nadere informatie hierover vind je in de bevestigingsmail. Of check de details hierover vooraf bij de faq’s.
  8. Postpakketten worden overdag, op het door jou aangegeven adres, afgeleverd. Ben je niet thuis, dan zal het postpakket bij de buren (zie punt 11) afgeleverd worden en krijg jij in je brievenbus een bericht hierover. Lukt dit niet, dan vind je een briefje in de bus met informatie naar een website waar je kan aangeven wat er met je pakketje moet gebeuren.
  9. Als je niets doet komt de bezorger s'avonds weer langs om dan het pakketje af te leveren. Lukt dit dan weer niet dan komt de bezorger de 2de werkdag nogmaals overdag en eventueel ’s avonds langs voor nog een afleverpoging.
  10. AIs het pakket na 4 pogingen nog steeds niet bij je afgeleverd is, dan wordt het naar een afhaalpunt bij jou in de buurt gebracht. Daar kun je het ophalen. Je hebt daar 8 dagen de tijd voor. Daarna komt het artikel bij ons terug. De kosten van het terug sturen worden aan jou doorberekend.
  11. Wil je niet dat we bij de buren afleveren? Neem dan even contact met ons op (Tel 070-7533349), dan kunnen we dit voor je aanpassen. Hier zitten echter wel extra kosten aan verbonden. (€ 0,50)