Afspraak plannen

Leuk dat je een afspraak wilt maken in één van onze winkels. Wat hebben we jullie gemist! Vanaf 3 maart 2021 is het dus mogelijk langs te komen in één van onze winkels om de nieuwe collectie te bekijken, lekker te passen of een webbestelling op te halen of te retourneren.

Niet alle artikelen/merken die je in de webwinkel kunt zien zijn verkrijgbaar in alle winkels. Wil je specifieke producten komen passen? Dan is het raadzaam om eerst de paskamerfunctie te gebruiken en daarna pas een afspraak te maken om langs te komen. Dan zorgen wij ervoor dat de artikelen voor je klaar hangen.

Hoe maak je een afspraak?
Stap 1 Je maakt een afspraak door het onderstaande afspraakformulier in te vullen en in te sturen
Deze gegevens hebben we van je nodig om een inschatting te maken van de tijd die je nodig hebt, de afspraak goed voor te bereiden en de afspraken zo efficiënt mogelijk voor iedereen in te plannen.


Stap 2 Wij bevestigen daarna zo snelmogelijk per mail de afspraak
We proberen vanzelfsprekend iedereen te plaatsen op het aangevraagde tijdsslot, maar het kan voorkomen, dat er geen ruimte meer is op jouw voorkeursdatum/-tijdstip. In dat geval overleggen we via de mail of telefoon met elkaar wat voor alternatieven er zijn en wordt alsnog een afspraak ingepland.

LET OP! Je krijgt direct na het versturen een kopie van je inzending toegestuurd. Dit is geen bevestiging. Een bevestiging ontvang je van ons op werkdagen tussen 9:30 en 16:30 uur.


Stap 3 Jij komt langs op de afspraak om ‘je ding te doen’
Dus lekker snuffelen door de nieuwe collectie en een praatje maken, advies vragen voor een nieuwe voorjaarsoutfit en lekker passen wat je leuk vindt. Of gewoon een webwinkelbestelling ophalen of retourneren. Wat jij wilt. Daarna ga je blij en voldaan de winkel weer uit.